28 mai 2011

Trening, love it !

Nå står jeg på farten til å gå på trening :)



Dette er utsikten ut av vinduet mitt på rommet idag. Trist, grått og kjedelig! Dette kan jeg ikke sitte å se på. Jeg kan ikke sitte inne hele dagen bare på grunn av dårlig vær. Jeg må finne på noe fornuftig.
Det er jo som ordtaket sier: "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær".
Så jeg får hive på meg alt jeg har av vannavstøtende klær, ta scooteren fatt og kjøre i vei :)
Jeg har meldt meg på en treningstime på Spicheren Treningssenter. Step intervall heter timen. Jeg gleder meg, for idag blir det ikke trening alene. Jeg skal være med en av mine kjære søstre. Blir koselig med litt søstertid på trening! :)



Liker du å trene? Hva slags trening liker du?

-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)