29 mai 2011

Kjærestekveld

 I går hadde jeg og Hannes kjærestekveld, eller kosekveld som han liker å kalle det.
Vi var hjemme hos han og så på film. Han hadde pyntet seg med skjorte og finbuksa. Kjekken! Han spanderte også pizza fra Pizzakiosken. Søtt gjort!
Vi så The fast and the Furious, den første filmen. Jeg har ikke sett noen av de filmene, så det var gøy å endelig få sett den første. En dag må vi få sett de andre også :)


Litt mislykket bilde, men..


Etter filmen ga han meg hodemassasje. Jeg kjøpte en slik på Life Helsekostbutikk for noen måneder siden, og jeg er kjempefornøyd. Den er så utrolig god! Jeg elsker den! Den kostet bare 99 kr på Life.


Elsker det! 
Slik som dette kunne jeg ligget i flere timer.

Hva har du gjort i helga? Håper du har hatt en flott helg :)
-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)