30 mai 2011

Chilledag og lykkelig beskjed!

Endelig er mandagen over. En av ukas totalt 2 skoledager er over. Deilig!
Idag har det vært en bra dag på skolen. Jeg begynte skoledagen med en time sosiologi, hvor vi bare snakket om filmen "Die Welle" som vi så i forrige uke. Da den timen var ferdig var det tid for to timer matte. Det er nå jeg kommer tilbake til overskriften. Jeg fikk nemlig en lykkelig beskjed. Jeg får 6'er i standpunkt i matte!! 
Jeg ble overlykkelig over å ha klart toppkarakter! :)
Jeg hadde også medietime idag, da så vi på filmen Rambo. Den fjerde filmen. Den var overraskende bra!



Har du sett noen av Rambofilmene? 

Etter å ha sett denne filmen vil jeg virkelig se de andre tre. De kan anbefales! 


-Wiimme ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)