01 juni 2011

Ukas innkjøp og anbefaling!

Tiden flyr, og jeg har kjøpt to nye og geniale ting siden sist. I skrivende stund sitter jeg med det ene innkjøpet på fanget. Jeg og min lillesøster tok en kjøretur til Ikea i går kveld. Jeg hadde nemlig funnet ut en ting jeg syns var veldig genial og som jeg bare MÅTTE ha. En laptop-pute! 


Jeg er kjempefornøyd! Den både varmer beina, og er bra for pc'en. Pc'en min trengte denne ettersom den i  nesten 2 år har ligget med støv fra både dyne, tepper, puter osv.. 


Den andre tingen jeg vil vise dere er disse: 


Mizuno Wave Ultima 2
 

"Brenn-nye sko" som min far bruker å si. De endte opp som vinner av en løpstest VG hadde i april i fjor. De er kjempegode. De er fulldempet og gir en maksimal dempet løpsfølelse. De passer til all slags jogging, både utendørs og innendørs. Perfekt for meg som gjør begge deler! 
De er virkelig å anbefale! 

-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)