28 mai 2011

Frihet og lykkelig !

God morgen!

Jeg kjenner jeg er skikkelig uthvilt og opplagt idag. Det var skikkelig godt å endelig få sove ut etter mange dager med lite søvn og masse stress. Nå er endelig skolen "ferdig". Det vil si at jeg endelig er ferdig med alle prøver, heldagsprøver, tentamner og eksamner. Det er ingenting å stresse med lengre, eneste jeg må gjøre nå er å møte opp til alle timer. Selv om det heller ikke er så vanskelig med tanke på hvor mange fridager jeg har framover. Det er så deilig å endelig ha litt frihet til å gjøre det man vil, uten å ha skole og prøver i bakhodet.





Og en annen ting som gjør meg lykkelig og glad er tanken på at sommeren snart er her, og at sommerferien virkelig skal nytes.
Jeg har opplevd såå mye dette skoleåret. Jeg har oppnådd alle karakterene jeg ville oppnå, jeg har stått på og funnet ut at alt stresset og alle dagene jeg har sittet inne hele dagen for å øve, virkelig har lønnet seg. Alt lønner seg til slutt!
En annen ting jeg er stolt over at at jeg har fått lappen! Det er så utrolig gøy å kjøre bil. Jeg gleder meg til roadtrips med gode venner, jenteturer osv.. Lykkeliig !


Ha en fin lørdag folkens! God helg!

-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)