27 mai 2011

Endelig igang igjen!

Jeg har nå endelig fått meg en ny og bedre blogg. Var tidligere blogger på nettsiden blogg.no, men jeg syns det ble litt mye styr med den. Jeg er nå en ny og mye mer fornøyd bruker av blogspot.com :)

Overgangen fra blogg.no til blogspot.com var overraskende vanskelig ved første øyekast. Men etter 2 timer fant jeg ut at blogspot slett ikke er vanskeligere enn blogg.no. Snarere tvert imot! Når man først kommer inn i det, er det mye enklere. Men nok om det!

Jeg begynner bloggingen for fullt imorgen, og gleder meg til å komme tilbake til blogglivet igjen. Har savnet det, men det har vært andre ting som har vært høyere på prioriteringlista de siste månedene. Blant annet skole, eksamner, trening, venner, kjæreste, familie osv..

Her er et bilde jeg bare MÅ vise! Jeg søkte på Golden Retriever på Google her om dagen, og et av de første bildene jeg fant av valper var denne her. Den er så utrolig nydelig, eller hva?
Jeg har til og med bildet som bakgrunnsbilde på både mobilen og pc'en. Elsker det!


Noen som har Golden Retriever?

-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)