23 juni 2011

Ukas røverkjøp

Denne uka har jeg vært en del ute på jakt etter nytt sommertøy og lignende.
Etter flere turer med både venner, kjæresten og lillesøstre har jeg kommet hjem med dette:

Strandveske fra Morris - 49 kr.
Bikini fra H&M - til sammen for begge delene - 249 kr.


Playsuit fra Bikbok - 99 kr.
Tubetopp fra Bikbok -  129 kr.




Denne kjolen var virkelig et røverkjøp: 

Kjole fra Floyd, kjøpt på Bonnie & Clyde - 390 kr. 

Denne kjolen var jeg kjempefornøyd med!
Noen som tør å gjette den opprinnelige prisen? Hold dere fast! Kjolen var satt ned med 70 %, og med litt regning finner man ut at den opprinnelige prisen på kjolen er 1299 kr. Med andre ord: Et RØVERKJØP!

Jeg har tenkt å bruke denne kjolen i Sølvbryllupet til Hannes sine foreldre i begynnelsen av september, og kanskje også i konfirmasjonen til min minste lillesøster neste år.

Hva synes du om innkjøpene? :) 


-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)