21 juni 2011

Pakken inneholdt....



Som du sikkert allerede har fått med deg, fikk jeg en pakke i posten idag. Jeg lovte å avsløre hva pakken inneholdt, og siden jeg alltid gjør som jeg lover, skal jeg holde dette løftet også.

Pakken inneholdt.....


 Toalettveske/sminkeveske av merke Lulu's. Den er kjøpt hos Coverbrands.no (direkte link HER)



En sminkekost fra Coverbrands - 159 kr.  Den er utrolig god og myk. Skal bruke den mest i forbindelse med blush, solpudder, rouge osv.. 


En 8 pakning med  BLAX hårstrikk - 69 kr: 



De er veldig praktiske. Jeg valgte å kjøpe gjennomsiktige for at det ikke skal synes så godt. Strikkene er elastiske og gode å ha i håret.  I tillegg kan jeg med god samvittighet dra dem ut av håret uten å skade det. Eneste minus er at de er for små til å ha på armen, så det er lett å miste de hvis man ikke har noen annen plass å legge de. 


Slik ser strikket ut i håret. 

Hva syns du om produktene? :) 

-Wiimme ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)