02 juni 2011

Grilling og kino

Denne dagen har vært helt fantastisk. Nå har virkelig sommeren kommet til Kristiansand!
Vi fant ut at det var et perfekt vær å grille i, så vi fant frem koteletter, pølser, potetsalat og alt som følger med grillmat. Det beste var mamma sin hjemmelaget salat. Masse gode grønnsaker med masse ananas. De store ananasbitene er det beste med salaten. 


 Et lite bilde fra dagens grilling. Lillesøster, Lene, og jeg. 


I kveld skal jeg på kino med noen gode venner. Det blir koselig! Vi skal se Hangover II. Jeg gleder meg veldig. Jeg så eneren for ikke så altfor lenge siden, så det skal bli gøy å se 2'eren nå :) Mye latter! 

Har du sett Hangover II ? 

-Wiimme ♥


1 kommentar:

  1. Så koselig:)grilling er digg da:D du må kose deg masse med kino idag vennen<3

    SvarSlett

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)