15 juni 2011

Back in Norway

Idag kom endelig dagen jeg har ventet på i laaaang tid. Idag er det nemlig 11 måneder siden min kjære venninne Helene reiste til USA som utvekslingsstudent i et år, men idag kom hun hjem!!

Tidlig formiddag begynte jeg kjøreturen som til slutt endte opp på Kjevik flyplass. Jeg plukket opp noen venner på veien dit, og vi ankom flyplassen akkurat 20 minutter før flyet hennes skulle lande. Det må være de lengste 20 minuttene i hele mitt liv. Det føltes som en evighet!
   
Det var helt fantastisk å se denne jenta igjen! Hun så så godt ut, spesielt til å ha vært nesten 2 døgn uten søvn. Jeg har ikke vært så lykkelig på lenge. Det var så ubeskrivelig å endelig ha henne hjemme igjen!
Hun er ei tøff jente som valgte å være utvekslingsstudent. Jeg er stolt av henne!

Er så utrolig glad i denne jenta! <3

-Wiimme ♥

1 kommentar:

  1. Aww, du er den søteste altså Nina! Utrolig glad i deg kjære venn <3 Savnet deg så mye, det var utrolig godt å se deg igjen! <3

    SvarSlett

Koselig hvis du vil legge igjen en kommentar :-)